sreda, 5. marec 2014

Začetki

Pravijo, da je vsak začetek težek... Upam, da tokrat ni tako :)

Od nekdaj me privlači branje iz kart... Poskusila sem tudi s kavno usedlino, dlanmi, pa še s čim... Na splošno začutim ljudi... Kaj izžarevajo, kakšne so njihove težave in kje se pri njih pojavljajo blokade, ki jim preprečujejo, da bi v življenju resnično zaživeli svoje poslanstvo.

Poslanstvo... Hmmmm... Ugotovila sem tudi, da imam dar, da skozi pogovor z nekom kmalu začutim, kaj je njegovo poslanstvo... Ali pa vsaj smer, v kateri naj bi se udejstvoval. Človeku lahko svetujem... Ali pa bo temu dejansko sledil, je njegova lastna odločitev. Nekaterim nasvet pomaga. Spet drugi raje obtičijo na mestu, kjer so v trenutku (ali že dolgo časa), ker v njih še ni dozorela odločitev, da gredo naprej.

Moje poslanstvo je pomagati. Po srednji šoli sem nameravala študirati psihologijo, da bi postala klinični psiholog in delala z otroki. Kajti otroci so se mi vedno zdeli bitja, ki si pomoč resnično zaslužijo, saj si ne morejo pomagati sami... Namesto psihologije sem šla študirati veterino, ker so živali še bolj nemočne kot otroci. Vendar sem skozi študij ugotovila, da me kljub veliki ljubezni do živali, pot usmerja k ljudem. Vedno znova sem se srečevala z osebami, ki so potrebovale nekoga, da se mu zaupajo in da jim nekdo prisluhne brez obtoževanja.

Odkar pomnim sem si pomagala s kartami (sedaj nekaj časa tudi s kristali in zdravilnimi rastlinami). Na praksi v tujini sem se srečala tudi s kitajsko medicino in drugimi oblikami alternativne medicine. Študiju le te se nameravam posvečati še naprej, saj ob tem začutim naval tiste posebne energije v telesu, ko veš da počneš točno tisto, za kar si bil namenjen.

Na žalost je dandanes v svetu veliko prevarantov, ki se izdajajo za zdravilce in prodajajo ljudem upanje. Večina teh prevarantov nima nikakršne medicinske izobrazbe. Dovolj je kakšen "instant tečaj" in že so vsi zdravilci in svetovalci... Brez osnovnega poznavanja delovanja živega organizma, kako pride do bolezni, kako delujejo zdravila ali zdravilne učinkovine pač ne gre. Všeč mi je, da je v Avstriji dovoljeno akupunkturo izvajati samo doktorjem humane in veterinarske medicine. Tehniki ali sestre lahko izvajajo samo akupresuro.

Da sem malce "drugačna" od povprečja, je bilo jasno, ko sem bila še otrok. Prav zavestno sem se na pot spiritualnosti podala nekaj let nazaj, ko sem se odločila, da bom razčistila z vzorci, ki sem jih pridobila v otroštvu, da grem lahko naprej. S čiščenjem je prišlo v moje življenje veliko novih stvari - ena izmed njih je ta, da velikokrat ob tem, ko me nekdo vpraša za razrešitev neke težave ali blokade, dobim odgovor še predno pogledam v karte... Nekakšen glas ali občutek... Tega ne znam točno opisati... Mislim, da je nekaj med glasom in občutkom... Nekaj, kar je na višji dimenziji, in česar ne morem enostavno opisati z besedami... Zgodi se v trenutku, traja kakšno sekundo zemeljskega časa, vendar moj duh to nekje vzporedno doživi v daljšem času... Vem, da se sliši čudno. Kot nekaj iz znanstvene fantastike. Vendar mislim, da bo vsak, ki je že kdaj doživel kaj podobnega, točno vedel, kaj opisujem. Nenavadno, skrivnostno, zanimivo. In ko odprem karte... Le te govorijo točno to, kar sem izvedela nekaj trenutkov prej. To se mi ne zgodi vedno. Ampak se mi pa dogaja vse pogosteje.

Ker se z branjem kart, svetovanjem in alternativno medicino ne ukvarjam profesionalno, ampak trenutno še ljubiteljsko (kam pa me bo zanesla pot, bomo pa videli :) čutim, da se bom kmalu šla ponovno učit) sem se odločila, da bom tu na blogu objavljala dnevna vilinska in angelska sporočila. Jaz jim pravim "vodilca", ker dajejo neko osnovno navodilce, na kaj je dobro biti pozoren tisti dan. Kaj je tisto, kar je pomembno danes.

Karte, s katerimi delam so:

  • Orakeljske karte "čarobna vilinska sporočila" (Magical messages from the fairies - oracle cards; Doreen Virtue)
  • Orakeljske karte "kristalni veter" (Crystal wind - oracle cards; Antonio DeLiberato)
  • Orakeljske karte "angelska peresa" (The angel feather oracle; Michelle Newton)
  • Orakeljse karte "intuitivno življenjsko svetovanje" (Intuitive life coaching - oracle cards; Kelly T. Smith)
  • Orakeljske karte "vibracijska energija" (Vibrational energy - oracle cards; Debbie A. Anderson)
  • Orakeljske karte "duh" (Spirit oracle card; John Cali)
  • Sporočila duha (Messages from spirit; John Cali)
  • Vilinski tarot 
  • Vilinski orakelj
  • Metuljčice (Dobra Vila Maja)
Delam tudi z runami.

Upam, da se bo moj blog dotaknil velikega števila duš in vam pomagal na vaši poti. 

Nikoli ne obupajte, stopajte naprej, s pokončno dvignjeno glavo, nasmehom na obrazu in iskricami v očeh. Najdite strast, ki vas dela žive. In ne-ni vaše poslanstvo šola, poroka, otroci, hiška, penzija in smrt. Vaše življenje je veliko več. Najdite tisto VEČ. Tisto, zaradi česar se ponovno počutite vznemirjene, kot ste bili takrat, ko ste bili še otrok. Vprašajte se, kaj ste si rekli da boste postali, ko "boste veliki". 

Vsi veliki uspehi se začnejo z majhnimi koraki. <3











Ni komentarjev:

Objavite komentar